„Luminor” sujungia dviejų bankų sistemas: telks paslaugas po „vienu skėčiu”

„Luminor” sujungia dviejų bankų sistemas: telks paslaugas po „vienu skėčiu”

Pranešimas žiniasklaidai

 

2019 m. sausio 30 d.

 

 

„Luminor” bankas, sausio pradžioje galutinai užbaigęs juridinį susijungimą Baltijos šalyse, pereina prie paslaugų klientams suvienodinimo ir supaprastinimo. Pokyčius pajus apie 70 tūkst. „Luminor” klientų Lietuvoje, kurie naudojasi „Luminor|Nordea” produktais ir paslaugomis – interneto banku, mokėjimo sąskaita, mokėjimo kortelėmis, vartojimo bei būsto paskolomis, taupymo ir investiciniais produktais. Paslaugos šiems klientams palaipsniui bus perkeltos į vieningą „Luminor” platformą.

 

„Luminor| DNB” platforma besinaudojantys klientai jokių pokyčių nepatirs.

 

„Mes siekiame tapti pagrindiniu banku mūsų klientams, kurie patikėtų mums sudėtingiausius finansinius sprendimus. Sistemų suvienodinimas buvo vienas iš svarbiausių strateginių žingsnių siekiant šio tikslo, – sako „Luminor” Lietuvos skyriaus vadovas Andrius Načajus. – Sujungę platformas galėsime visiems klientams teikti tokias pačias paslaugas, o vėliau pasiūlyti geriausius skaitmeninius ir mobiliosios bankininkystės sprendimus”.

 

Privačių klientų paslaugos ir produktai į vieningą sistemą bus perkelti pirmieji. Perkėlimas vyks palaipsniui, balandžio mėnesį pokyčius pajus klientai, turintys paprasčiausius banko produktus – mokėjimo sąskaitą, kortelę ir internetinę bankininkystę. Vėliau bus perkeliami klientai, kurie naudojasi sudėtingesniais banko produktais. Planuojama, kad verslo klientų produktų ir paslaugų perkėlimas prasidės antrąjį šių metų ketvirtį.

 

Artėjant individualiai perkėlimo datai klientai gaus išsamią instrukciją, kaip pradėti naudotis vieninga „Luminor” platforma. Banko darbuotojai bus pasiruošę patarti klientams visais su šiuo procesu susijusiais klausimais.

 

Klientai vieningoje platformoje paslaugomis ir produktais galės naudotis iškart po paslaugų perkėlimo, prisijungę prie „Luminor|DNB” interneto banko. Perkėlimo procesas sudėliotas ir organizuotas taip, kad kasdienės klientų operacijos vyktų įprastai ritmu, o klientai  patirtų kuo mažiau nepatogumų. Visus veiksmus bankas įgyvendins automatiškai, esamos paslaugų sutartys galios, klientui nereikės fiziškai ateiti į banką.

 

Sistemų suvienodinimą ketinama užbaigti  iki 2019 m. trečio ketvirčio pabaigos.

 

Apie „Luminor”:

 

„Luminor” yra trečias didžiausias finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, turintis 16 proc. indėlių ir 22 proc. paskolų rinkos dalis. 3 000 banko darbuotojų Baltijos šalyse aptarnauja per milijoną klientų. Banko kapitalizacijos rodiklis yra 17,3% ir sudaro 1,8 mlrd. Eur. Reitingų agentūra „Moody’s” „Luminor” ilgalaikiams indėliams yra suteikusi Baa1 reitingą su stabilia perspektyva. 2018 m. spalį „Luminor” išleido trejų metų trukmės obligacijų emisiją, kuri kotiruojama Airijos vertybinių popierių biržoje.

 

Daugiau informacijos:

Giedrė Bielskytė

„Luminor” Lietuvos skyriaus komunikacijos vadovė

Tel.: +370 618 48903

El. paštas: Giedre.bielskyte@luminorgroup.com

h5jangoveli245

h5jangoveli245 wrote 119597 posts

Post navigation


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>