„Danske Bank” – pirmasis, kurio klientu galima tapti neišėjus iš namų
Atsidaryti banko sąskaitą nuo šiol užtenka tik el. parašo
Tapti banko klientu ir atsidaryti jame sąskaitą nuo šiol galima nekeliant kojos iš namų. „Danske Bank” pirmasis Lietuvoje jau siūlo šią galimybę visiems el. parašo turėtojams – tereikia užpildyti pageidaujamų paslaugų užsakymo formą banko svetainėje internete.
Internetu atidaryta banko sąskaita niekuo nesiskiria nuo įprastai banko skyriuje atidarytos sąskaitos. Klientai internetu galės užsisakyti ir kitas paslaugas – elektroninę bankininkystę, mobiliąją bankininkystę, debetinę kortelę.
„Moderniam vartotojui svarbiausia kuo daugiau finansinių operacijų atlikti pačiam, greitai, jam patogioje vietoje ir patogiu laiku, į banką ateinant tik finansinio patarimo, – sako „Danske Bank” Verslo plėtros tarnybos direktorius Darius Jasinskis. – Galimybė atsidaryti banko sąskaitą neišėjus iš namų iš esmės koreguoja kliento kriterijus renkantis banką.” Pasak D. Jasinskio, eliminavus geografinės aprėpties argumentą, svarbiausiais kriterijais tampa paslaugų ir konsultacijų kokybė.
Tai jau trečioji „Danske Bank” naujiena elektroninių paslaugų erdvėje šiemet. Siekdamas nustatyti naujus standartus bankininkystėje, bankas kol kas vienintelis rinkoje savo skyriuose išduoda m-parašą net ir ne savo klientams bei vienintelis siūlo su banko sąskaita susietų mobiliųjų mokėjimų paslaugą.
Pranešimą su nuotrauka ir kitų naujienų archyvu rasite nukopijavę nuorodą į savo naršyklę: http://pranesimai.novamedia.lt/index.php?view&simulate=1&id=1053 „Nova media” užtikrina nuorodos saugumą. Nuoroda veda į „Nova media” el. pranešimų sistemą.
Linkėjimai
Lina Venskaitytė
Ryšių su visuomene agentūra „Nova media”
Tel. +370 614 17885
El. paštas lina.venskaityte@novamedia.lt