Žinia apie turizmą Lietuvoje socialiniame tinkle skleidžiama anglų, rusų, italų, ispanų, prancūzų, vokiečių kalbomis
        VALSTYBINIS TURIZMO DEPARTAMENTAS          
PRIE ŪKIO MINISTERIJOS
Valstybės biudžetinė įstaiga. Adresas: Gedimino pr. 38 (2 aukštas), LT-01104 Vilnius, įm. kodas 188708758,
tel. 8 706 64 976, faks. 8 706 64 988, el. p. vtd@tourism.lt.
 
2013 m. gegužės 14 d.
„Facebook” tinkle plinta Lietuvos logotipo kvadratukai. “Benvenuti!”, “8B20: See it! Feel it! Love it!”, „Bienvenidos a la nueva pįgina de Lituania!”, „Litauen – Sehen Fhlen Lieben lernen” – kviečiami socialinio tinklo lankytojai. Nuo šiol žinia apie turizmo galimybes bei naujoves Lietuvoje skleidžiama anglų, rusų, italų, ispanų, prancūzų, vokiečių kalbomis. Tuo užsiima nuo š.m. vasario mėnesio veiklą pradėjusios Lietuvos turizmo atstovybės Jungtinėje Karalystėje, Rusijoje, Ispanijoje, Prancūzijoje, Vokietijoje bei Italijoje.
Atstovybės reguliariai talpina nuotraukas ir žinutes apie Lietuvą, čia vykstančias šventes, renginius, naujus turizmo objektus, išskirtines paslaugas. Taip pat informuojama apie Lietuvos turizmo pristatymus tarptautinėse parodose, cituojami vietos spaudos pranešimai apie Lietuvą.
„Lietuvos turizmo atstovavimą užsienyje vykdančios tarptautinės destinacijų marketingo kampanijos akcentuoja, jog Lietuvos turizmo produktai yra fantastiški, tačiau neatrasti, todėl jų pagrindinis tikslas – užtikrinti, kad užsienio turizmo verslas ir žiniasklaida vis stipriau identifikuotų Lietuvą kaip patrauklią turistinę šalį. Nieko nuostabaus, kad vienas iš jų pasirinktų kelių – papildoma komunikacija populiariausiame šiuolaikiniame socialiniame tinkle „Facebook”, –  teigia Valstybinios turizmo departamento direktorė dr. Raimonda Balnienė.
Pasak jos, dabar aktualių žinučių sklaida apie turizmą Lietuvoje tapo operatyvesnė, kryptingiau orientuota į tikslinę auditoriją. Pavyzdžiui, atstovybė Rusijoje pirmoji informavo apie travel.ru rinkimus, kuriuose geriausiu Baltijos kurortu buvo paskelbta Palanga, o atstovybė Jungtinėje Karalystėje išplatino dienraščio „The Daily Telegraph” publikaciją apie Vilnių, išrinktą antruoju miestu iš 25-ių visame pasaulyje pagal kelionių išlaidų patrauklumą ir kainų efektyvumą britų turistams. Atstovybei Ispanijoje itin operatyviai sureagavus į Lietuvoje įvykusį incidentą su ispanų krepšininku, VTD galėjo paruošti tinkamą atsaką dėl situacijos įtakos atvykstamajam ispanų turistų srautui.
Lietuvos turizmo atstovybės veikia Miunchene, Maskvoje, Varšuvoje, Stokholme, Londone, Paryžiuje, Milane ir Madride. Jos vykdo įvairias kompleksines  rinkodaros priemones, kuriomis siekiama skatinti atvykstamąjį turizmą, didinti Lietuvos žinomumą, pristatant Lietuvos turizmo produktus ir turizmo galimybes, administruojant interneto svetainę, vykdant reklamines kampanijas socialiniuose tinkluose vietos kalba bei atsižvelgiant į rinkos ypatumus, bendradarbiaujant su turizmo verslo atstovais ir žiniasklaida, dalyvaujant parodose ir kituose turizmo skatinimo renginiuose, įgyvendinant reklaminius projektus, analizuojant turizmo rinką.
 
Nuorodos į atstovybių sukurtus Lietuvos turizmo profilius: Italijoje Turismo-Lituania; Rusijoje litvarosii; Didžiojoje Britanijoje Lithuanian-Tourism-Office-in-the-UK; Ispanijoje Lituania; Prancūzijoje Lituanie Tourisme, Vokietijoje Litauen – Sehen Fhlen Lieben lernen.
Atnaujintas ir institucinis VTD profilis: Valstybinis turizmo departamentas prie LR Ūkio ministerijos.
 
 
 
Daugiau informacijos:
 
Gerda Butkuvienė
Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos
Atstovė spaudai
Gedimino pr. 38, Vilnius
Tel. +370 7 066 4967
Mob.tel. +370 6 161 7476
g.butkuviene@tourism.lt
www.tourism.lt