Sėkmingas prekės ženklas yra neatsiejamas nuo sėkmingo verslo

Šiuolaikinio verslo plėtra ir augimas neatsiejamas nuo marketingo, todėl Lietuvos marketingo asociacija LiMA ir šiemet organizuoja LiMA Day Šiauliai’19 konferenciją, kuri tampa tradiciniu ir vienu didžiausiu renginiu Šiaurės Lietuvoje, pritraukiančiu marketingo ir visą verslo bendruomenę.

Sėkmingas prekės ženklas yra tapatus sėkmingam verslui, todėl šių metų konferencijos tema –  „Sustiprink savo prekės ženklą“. „Vis dar pasigirsta svarstymų, kad prekės ženklo vystymas yra svarbus tik didelėms įmonėms, o mažiems vietos verslams tai nėra itin aktualu. Tačiau visiškai nesvarbu verslo mastas, tvirtas prekės ženklas padeda užsitikrinti klientų meilę ir lojalumą. Jis yra įmonės tapatybės ir rinkodaros pagrindas, ir kuo tvirtesnis jis bus, tuo geresnę poziciją rinkoje užims įmonė“, – sako Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė.

Viena iš konferencijos pranešėjų Rūta Gaudešienė, „Socialinės informacijos centro“ marketingo vadovė, teigia, kad vis dėlto verslui ir prekių ženklams konkuruojant svarbiausias turi išlikti vartotojas ir vertė jam. „Užsisukę konkurencinėje rutinoje dažnai užmirštame svarbiausia – tai, kad nei gaminami produktai, nei technologijos, net ir ne gražūs prekės ženklai generuoja pelną. Visa tai yra ne tikslas savaime, o priemonės, padedančios sukurti vertę vartotojui, – teigia R. Gaudešienė. – Daug efektyviau dirbtume, jei žiūrėtume į pelną, ne kaip į ketvirčio užduotį, bet kaip į pasekmę, rezultatą, parodantį, kiek organizacija sugeba sukurti vertės vartotojui. O kai prieiname prie tokio požiūrio, turime plačiau pažvelgti ir į marketingo vaidmenį vystant prekės ženklą.“

 

Pasak marketingo vadovės, svarbiausias marketingo tikslas yra atrasti prekės ar paslaugos unikalumą, kuris padėtų pabrėžti įmonės konkurencinį pranašumą. Gero marketingo specialisto užduotis – padėti organizacijai suprasti, kad strategija tai ne darymas to paties, ką daro konkurentai, tik geriau, bet galvojimas ką galime daryti kitaip. „Savo unikalumo suvokimas ir yra pats stipriausias pranašumas. Tai ir yra prekės ženklo esmė. Ir kuo mažesnė įmonė, kuo kuklesni reklamos biudžetai, tuo labiau prekės ženklo vystymui  pasitarnaus stiprus marketingas“, – sako R. Gaudešienė, kuri konferencijoje kalbės apie strategiją ir kaip marketingą paversti įmonės sėkmės varikliu.

Kryptingas prekės ženklo vystymas padeda sukurti ir išlaikyti vartotojų lojalumą ir prisirišimą, o prisirišimas prie prekės ženklo yra itin vertinamas aktyviosios rinkos dalies dalyvių – Y ir Z kartos atstovų. Nuosekliai palaikomas santykis su vartotoju kartu kuria ir prekės ženklo vertę, kuri apibrėžiama ne tik kaip žinomumas, bet ir per vartotojų pasitenkinimą, o šis ypač svarbus sąlyginai nedideliems vietos verslams.

„Augant konkurencijai išlaikyti prekės ženklų vertę tampa vis sunkiau, o ką kalbėti apie jų auginimą. Tad investicijos į prekės ženklus – neišvengiamos. Tikiu, kad kai kurie prekių ženklai nebeatperka investicijų į juos ir neduoda reikiamos grąžos, todėl verslas ima svarstyti apie prekės ženklų keitimą ar tobulinimą. O tai labai drąsus ir ryžtingas sprendimas, kurį priima ne tik rinkodaros, bet ir įmonės vadovas. Tad visas galimybes bei rizikas, susijusias su prekės ženklo keitimu, turėtų žinoti ir suprasti visi, atsakingi už verslo rezultatus“, – sako Ieva Semaškienė, „BIOK Laboratorija“ prekės ženklo KILIG vadovė, skaitysianti pranešimą apie prekės ženklo (r)evoliuciją.

Kaip vizualiai pateikti savo prekės ženklą, kad jis atspindėtų prekės ženklo vertybes, pasakos „Moira Visuals” direktorius ir kūrybos vadovas dr. Marius Bartkus. Apie prekės ženklo komunikaciją socialiniuose tinkluose pasakos rinkodaros agentūros „AdDrama“ įkūrėja Laura Domarkė. Taip pat konferencijoje pranešimą skaitys Algimantas Kvecys, „Pick a story“ verslo plėtros vadovas, kuris pasakos apie istorijų naudojimą šiuolaikinėje efektyvioje komunikacijoje.

„Patyrimų Slėnis“ tyrimų ir mokymų konsultantė Giedrė Plukienė pasakos, kad pirkėjų ir prekinių ženklų santykiai nuolat išgyvena kaitą, o kartais ir krizes, ir ieškos atsakymų į klausimus, dėl kokių priežasčių pirkėjai įsitraukia, o vėliau palieka prekės ženklus, kaip prekės ženklui atkurti santykius su vartotojais.

Dominyka Venciūtė, ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto Verslo vadybos ir analitikos programos direktorė, asmeninės ženklodaros konsultantė, skaitys pranešimą apie asmens prekės ženklo sąvoką ir kodėl verta investuoti laiką ir jėgas į jo kūrimą. Inga Lukauskienė, asocijuota „Žabolienė ir partneriai METIDA“ partnerė, advokatė, patentinė patikėtinė, konferencijos dalyviams pateiks prekės ženklo ABC nuo registracijos iki naudojimo.

LiMA Day Šiauliai’19 konferencija vyks vasario 28 dieną Šiaulių Arenoje. Daugiau informacijos: www.limaday.lt

 

h5jangoveli245

h5jangoveli245 wrote 119596 posts

Post navigation


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>