Parduotuvių atnaujinimas augina “Step Top” pajamas
Pranešimas spaudai
 
Vilnius, 2013-05-17
 
Gegužės 17 d. avalynės ir aksesuarų prekybos įmonė „Armitana” oficialiai atidaro naują 260 kv. m „Step Top” parduotuvę prekybos centre „Ozas”. Investicijos į jos atnaujinimą siekia 0,5 mln. litų. Tai jau trečioji atnaujinta „Step Top” parduotuvė pastarąjį pusmetį.
 
„Armitana” turi 11 „Step Top” parduotuvių, kurios veikia penkiuose didžiausiuose Lietuvos miestuose bei Rygoje ir Taline. Pirmiausiai atnaujintos parduotuvės esančios Vilniuje ir Kaune. Jas „Armitana” įrengė pagal naują dizaino koncepciją, kurią sukūrė patyrusi avalynės parduotuvių dizainerė.
 
„Erdvė, pasirinkimas ir naujas stilius yra tie aitvarai, kurie neš sėkmę mums ir mūsų klientams ateityje. Drauge su parduotuvių atnaujinimu Lietuvoje  planuojame „Step Top” žingsnius į mums naujas rinkas”, – teigia „Armitanos” vadovas Arminas Mačys.
 
Pasak jo, investicijos į parduotuvių atnaujinimą bei plėtrą pasiteisina, nes per 2013 m. pirmąjį ketvirtį „Step Top” pajamos padidėjo žymiai daugiau nei bendras vartojimo augimas, net pusantro karto lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
 
UAB „Armitana” yra viena didžiausių įmonių Baltijos šalyse, valdančių avalynės parduotuvių tinklus. Iš viso ji valdo 67 įvairių prekės ženklų parduotuves, iš kurių 46 veikia Lietuvoje. Dauguma jų priklauso „Step Top” bei „Žygio batų” tinklams, kitos prekiauja vieno prekės ženklo, kaip antai „Salamander” arba „Geox” gaminiais. „Armitanai” taip pat priklauso  kelios išparduotuvės.
 
Oficialaus atidarymo metu gegužės 17 d. parduotuvėje „Step Top” prekybos centre „Ozas” nuo 16 iki 19 val. svečių laukia vaišės bei muzika.
 
 
Daugiau informacijos:
 
Ramunė Tumasonytė, „Armitana” prekinių ženklų rinkodaros ir pardavimų vadybininkė, +370 650 10037, ramunet@armitana.lt