Automobilių parodoje dėmesį traukia naujausi rinkodaros įrankiai
 
 
                     Pranešimas žiniasklaidai
2013 05 23
 
                                  Automobilių parodoje dėmesį traukia naujausi rinkodaros įrankiai
 
Šiandien Minske prasideda tarptautinė automobilių paroda “Motorshow 2013”, vienas svarbiausių ir laukiamiausių įvykių šalies kaimynės renginių kalendoriuje. Šiuometinės parodos lankytojai turės nepakartojamą progą ne tik iš arti pamatyti pasaulinės autopramonės naujoves, bet ir susipažinti su interaktyviais stendų sprendimais. Papildytos tikrovės technologija besiremiančius  projektus savo stenduose pristatys net trys žinomi pasaulio automobilių gamintojai – Audi, Opel bei Hyundai.
 
Kelią į pripažinimą besiskinantys interaktyvaus turinio sprendimai tai veiksmingas rinkodaros įrankis, skirtas patraukti vartotojų dėmesį ir sukurti jų tvirtą emocinį ryšį su prekės ženklu. “Norint pasiekti maksimalių veiklos rezultatų vien tradicinių reklamos priemonių nepakanka. Mes nuolat ieškome naujų komunikacijos formų”, – sako Bartas Polonskis, vienas iš naujųjų medijų agentūros “Gluk Media” įkūrėjų.
 
Pasak jo, inovatyvių technologijų panaudojimas praturtina tradicinės reklamos parodose galimybės ir sudaro įmonėms sąlygas efektyviau išsiskirti iš minios bei ženkliai padidinti jų atstovaujamo prekės ženklo žinomumą tarp vartotojų.
 
Naujausių technologijų pagalba Hyundai stendo lankytojais išmėgins teleportacijos kėdę, Opel mylėtojai keliaus į ateitį ir turės galimybę iš ten išsiųsti virtualią atvirutę savo draugams. O štai Audi stende veiks minčių skaitytuvas, kurį galės išbandyti visi norintys.
 
Greta emocinio patrauklumo, interaktyvių stendų panaudojimas padeda fiksuoti bei analizuoti žmonių elgesį, dėmesio sutelkimo trukmę, vartotojų lytį bei amžių. Šie duomenys tampa neįkainuojamu informacijos šaltiniu, leidžiančiu reklamos užsakovui kokybiškiau nei iki šiol išmatuoti vykdomos reklaminės kampanijos veiksmingumą.
 
Lietuvių kurti papildytos tikrovės sprendimai nuolat sulaukia didelio dėmesio tarptautinių parodų metu. “Esame įsitikinę, kad dalyvaujantis “Motorshow 2013” verslininkai taip pat įžvelgs naujųjų medijų teikiamą naudą verslui ir prisidės prie inovatyvių technologijų populiarinimo tiek Baltarusijoje, tiek kitos šalyse”, – akcentuoja B. Polonskis.
 
Paroda “Motorshow 2013” veiks gegužės 23-28d. Minsko ledo arenoje Minsk-Arena. Parodos metu savo produkciją pristatys net 23 pasaulio automobilių gamintojai, o bendras ekponuojamų automobilių skaičius perkops 200. Pirmą kartą Baltarusijoje su savo gaminamų automobilių asortimentu supažindins premium klasės atstovai – Jaguar, Maserati ir Land Rover.
 
 
Nuo 2010 metų veikianti naujųjų medijų agentūra “Gluk Media” užima lyderiaujančią poziciją interaktyvios komunikacijos bei inovatyvių sprendimų srityje. Įmonės veiklos geografija neapsiriboja vien Lietuva. “Gluk Media” kurti projektai sėkmingai įgyvendinami JAV, Belgijoje, Rusijoje, Kazachstane, Gruzijoje, Ukrainoje, Lenkijoje, Baltarusijoje.
 
Pagrindiniai bendrovės klientai – maisto prekių ir gėrimų gamintojai, telekomunikacijų bendrovės, bankai, prekybos centrai, automobilių gamintojai, IT bendrovės, valstybinės organizacijos ir kt.
 
Kontaktinė informacija:
Dario Malinowski
Komunikacijos skyriaus vadovas
+370 611 13 054
dario@glukmedia.com